14.11.2023

Loppuvuoden ajankohtaisia asioita

Toimintavuotemme on kääntymässä loppua kohden. Edessämme on perinteitä täynnä olevan joulunaika ja Itsenäisyyspäivä, jolloin muistamme erityisesti sotiemme veteraaneja ja lottia. Tänäkin vuonna osallistuimme Postin korttikampanjaan, ja päätimme kohdentaa korttimme erityisesti lotille ja pikkulotille. Annamme panoksemme myös Sotaveteraanien Huoltoyhdistykselle ja toimitamme joulumuistamisia Tampereen seudun veteraaneille ja heidän leskilleen. Jäsenemme ovat hienosti lähteneet tähän mukaan ja vieläkin on tilaa osallistua. Voi luvata että saa hyvän joulumielen sekä itselleen että joulukassien vastaanottajille. Jos innostuit asiasta, katsohan tapahtumakalenterista tarkemmat ohjeet. Itsenäisyyspäivänä on myös lippumme perinteisesti mukana juhlallisuuksissa. Vuoden viimeinen kokous ja glögitilaisuus pidetään 13.12. klo 18 alkaen Veteraanitoimistolla. Tervetuloa mukaan kaikki jäsenet! Katsetta voi suunnata jo ensi vuoteenkin, ja erityisesti helmikuun teatteriretkeen. Tuemme jäseniämme lipun hinnassa 5 eurolla. Lisätietoa ja ilmoittaumisohjeet löytyvät tapahtumakalenterista.