23.2.2024

Uusi toimintavuosi käynnistynyt vauhdikkaasti

Olisiko jo hieman kevään tuntua ilmassa? Tätä kirjoittaessa keli on loskainen, mutta päivät ovat pidentyneet ja aurinkokin ajoittain pilkahtelee.

Yhdistyksemme on lähtenyt innolla suunnittelemaan uutta toimintavuotta. Yhdistyksemme lippu ja jäseniä oli mukana Tammisunnuntain kirkkoillassa, ja yhdistyksemme edustus on myös Talvisodan päättymisen muistoillassa 13.3. Helmikuussa olimme 13 jäsenen voimin teatterissa katsomassa ”Vieras eli Julmurin suviyö”. Hyvän kappaleen olimmekin viime vuonna onnistuneet valitsemaan, sillä kyseinen esitys on ollut varsinainen arvostelumenestys.

Tulevan toiminnan osalta olemme tehneet päätöksen osallistua Koko kansan maanpuolustustapahtumaan Ideaparkissa 27.4. Toukokuussa toteutuu PikkuNASTA Haukka -valmiusharjoitus, jossa yhdistyksemme jäseniä on sekä toteuttamassa että toivottavasti laajasti myös osallistumassa. Muistithan, että korvaamme jäsenillemme MPK:n kurssimaksuista puolet kuittia vastaan. Tällä haluamme kannustaa omien varautumis- ja turvallisuustaitojen jatkuvaan kehittämiseen.

Hallitus on kokoontunut tänä vuonna kaksi kertaa. Seuraava hallituksen kokous on 13.3. ja kevätkokous keskiviikkona 17.4. klo 18 alkaen. Kahvitarjoilu on 17.30 ja kokouspaikkana Reserviläispiirien toimisto osoitteessa Väinölänkatu 2.